Merhaba 36 aylik oglum 1 ay once tuvalet egitiminr basladim 3. Gun alisti gunduzlere ama geceleri kaciriyor surekli yatmadan once su vermeyi keseyim diyorum e cocuk su icmek istiyor gece kalkip su icmez pek ben kaldiriyorum feryat figan aglayip yapmak istemiyor cok nadir yapiyor oda agla agla baya agliyor istemiyor surekli don alez yetistiremiyorum😁yine kacirmis bende bex taktim ama geceye hazir degil gibi hissediyorum her gece 2 kez kesin gidiyor cok cok az su icmesi lazim ki sabaha kadar tutsun o da maks 2 kez denk gelmstr ne yapmaliyim bez takarak yanlis mi yaptim?