Delice_zeytinn Gaz sancısında ememiyordur belki yavru minişin sakin ol guzel annecik.Vitamin değerlerine baktirdin mı doğumdan sonra da vitamin desteğine ihtiyaç oluyor.
Süt için Ulker petibör dene bi istersen.Şu aralar Bim’de çıtır müsli çikolatali diye satılan bir ürün var onun süt yaptigini farkettim yiyorum.Bulgur,soğan,tahin.Hepsini dene bakalım hangisi iyi gelicek