Esen3535 biz tuvalet eğitimine başladığımızda 25 aylıktı ama heryere de yazıyorum hiçbir şekilde hazır değildi yine de baslmiztim ilk 6 ay boyunca gece 2 defa kaldırıyordum tuvalete yoksa yatak sırılsıklam oluyordu unuttugumda kalkamadigimda ,6 aydan kalkmak istemedi yattı bir gece denedim kuru kalktı 2. Gece cisi gelince ağlamaya cisim geliyor diyerek uyandı derken artık hiç kaldirmadim gelince sinyalini veriyor zaten ya cisim geliyor diye bağırıyor ya da ayaklarını yatağa vuruyor mizildaniyor uykusunda 🤣 biraz daha zamanınız var bence tuvalet eğitiminin tam yerine oturması gerekiyor ki gece de bir kere de bitsin