Nuriyenur ben cok ince halılarımı attım bikez ve yolluk öyle büyük bişeyde değildi sonra normal çamaşır yıkarken kazandan garip taktaktak sesler gelmeye başladı korktum bidaha atmıyorum halılar battaniyeler yorganlar makineyi gerçekten çok yoruyor ama isterseniz atın sıkma işlemine geldiğinde cıkarın banyoda çiğneyin suyu süzülsün bide benm makinem 10 kg yazıyor ama bence daha az