Deerma aldım ben gümüş iyonlu. Hava temizleme özelliği de varmış. Kızım şu an bizim odada uyuduğundan dolayı yatak odamda çalıştırıyorum. Çok sessiz. Dokunmatik tuşları ses çıkarıyor sadece bip diye. Ama zaten kızım uyumadan ayarladığım için sıkıntı olmuyor. 5 lt su kapasiteli. Akşam 10 gibi çalıştırıyorum. Sabah 9da hala çalışıyor oluyor. İçinde de neredeyse yarıya kadar su kalmış oluyor. Nem seviyesini 1 saat gibi bir sürede %10dan %42ye çıkartıyor. Mışıl mışıl uyuyoruz ailecek :)