Efemm 17 günlük bebegım arada bi öksürüyo 1 gunde 1.2 defa 2 gunde bi veya gun içinde 3 defa öksürüyor normal mı acaba
Cosmosmom Efemm solunum yollarında sıkıntı olsa nefes alamadığı için huysuzluk yapar. Bebekler ilk 6 ay sadece burunları ile nefes alıp veriyorlar bu yüzden burun temizliği çok önemli illa ateş vs olması da gerekmiyor hırıltı vs artık son aşamalar oluyor. Bebeklerin henüz burun yapısı tozları tutmaya elverişli olmadığı için hapşırıp öksürmeleri çok normal. Dilerseniz doktorunuza danışarak günde iki kere az az serum fizyolojik sıkabilirsiniz burnuna. Rahatlatır. Burnu tıkalı olsa da olmasa da sıkmak lazım burun tıkanıklığı için.
Bengisu_dunya Normal hapşırmayada başlayacak hepsi normal içini temizliyor derler büyükler. Her bebekte olur. Ama ates,balgam,aşırı hırıltı ya da halinde farklılık görürseniz doktora başvurun.
Efemm Cosmosmom günde 1 defa aspiratörle temizliyorum serum fizyolojik ile cok teşekkür ediyorum sagolun