Doğduğumuz günden ben egzamayla uğraşıyoruz 8 aylık olduk yanaklarımız hep yara kortızonu bırakıyorum yıne tekrarlıyor sürüyorum gecıyor ama kortızonun zararlarını duyuyorum korkuyorum mustela şampuan bıoderma nemlendırıcı kullandım hıpokort advantan herseyı kullanıyorum ama üzülüyorum derı testı yapardık yumurta çıktı yemiyorum dıyet yapıyorum ıcerıgını okuyorum hrseyın ne zaman nasl geçecek bu