Merhaba sevgili anneler aranızda hipp 2 numaralı mamayı kullanan var mı? Bebeğim yeni 6 aylık oldu 2 ye geçtik bunda ağır bir balık kokusu var tarihi geçmiş değil başka yerlerde de bu sorunla ilgili bir şeyler okudum. Aslında sorun mu tam bilemiyorum. Kullanıp böyle bir duruma şahit olan var mı?