aysecos mutlubibekleyis keemi üstüne bılca sıkıp kaptın ya eliniz değdiğinde canı çok acır. Bizim doktorumuz böyle yapmamızı söyledi kremi bolca sıkıp hiç el değdirmeden kapattık altını hiçbir sıkıntı da yaşamadık bebiss yazık böyle canı çok acır
aslanmammy mutlubibekleyis bizim yarın 10 gün olcak baya iyileşme var ilk defa bıgün ağlamadı cok şükür atlattlık
goktugunannesii_ mutlubibekleyis ben sadece madescer krem ve sarı su kullandım ve ilk iki gün krem sürerken canı yandı onun dışında iyi olduk 5.gün çok şükür tamamen iyileşti ve tam 1 hafta bardak koydum her bez değiştirmede onu da değiştirdim temiz olsun diye