laren2024 Nefes alırken hırıltı sesi çıkıyor temizlemek için aspiratör kullandığımda bir şey gelmiyor, sebebi ne olabilir?
Unicorn67 laren2024 yenidoğan döneminde 3 doktor 3 hastane gezdim hepsi normal dedi serum fizyolojik günde 10 defaya kadar damla seklinde kullan dedi hepsi yani normal ama içiniz rahat etmezse bir doktora gösterin sizde
ykpsmy laren2024 ay aynı başlığı az önce ben açtım çoğu bebede var maalesef bak ben de forum forum geziyorum Hiç üzülme normal mevsim geçişi tam salgın dönemi herkese sordum herkes de normal dedi
ikitosbikannesiiii laren2024 önce suyla islatmaniz gerekiyor burnu. daha çok minik olduğu için bir iki damla ıslatıp çekin
meleka234 Serum fizyolojik damla damlatıp aspiratörle çekmeniz lazım damlattınız mı? Kuru olduğu için gelmeyebilir
Unicorn67 laren2024 ara ara tekrarliyordu sanıyorum 3-4 ayliktan sonra kesildi şuan 14 aylık mevsim gecislerinde hala tıkanıyor uyuduğu odayı nemlendirebilirsiniz birde soğanı ortadan bölüp içerisine karanfil sapliyabilirsjniz bir çok kişi bundan memnundu bende denemiştim çok faydası olmamıştı ama belki sizde ise yarar
laura_ Bende aynı sorundan şikayetçiyim tıkalı gibi burnu hırıltısı var emerken felan bazen çekiyorum sümük geliyor bazen ne kadarda sıksam gelmiyor bişey çektiğimde ama burnu sümük dolu gibi ses var
eurydice Selam laren2024 merhaba benim kızımda da ilk aylarda öyle bir durum vardı solunum sistemi henüz gelişmediği için öyleydi 3. Ayda falan kendiliğinden düzelmişti ve genelde emzirdikten sonra hırıltı geldiğini fark etmiştim sanki Bir de yatağı biraz eğik olmalı yani dümdüz değil de sindirim kolay olsun diye
Metehanduygu44 laren2024 laringomalazi girtlak yapısı gevşek büyüdükçe sertlesiyor benim oğlumda var hep hirilti sesi geliyo burnunu açmama rağmen hele grip nezle olsun çok kötü eskinin iyisi gibiyiz bu aralar