Kızlar bebeğim neredeyse 2 haftadır hasta başlarda gripti burun akıntısı vardı 4 gündür öksürük ve hafif hırıltı başladı Dr götürdüm cortair ve ventolin verdi nebül veriyorum ama balgamını öyle atmadı hala dün bi biraz çıkardı hırıltı hala devam ediyo başka ne yapabilirim bunun için. Bu arada burnunu sık sık deniz suyuyla açıp baby vac ile çekiyorum baya geliyo aslında ama yine de tam bitmiyo hırıltı