Kızlar nolur yardım edin 20 günlük bebeğim var erken doğum oldu 4 5 gündür doğru düzgün hiç uyumadım. Bebiş sabah uyanıyor emziriyorum süt yetmediği için 45 cc mama içiriyorum bu arada bu şekilde beslenmeyi doktorumuz tavsiye etti. Neyse gazını çıkarıp altını temizliyorum uykuya dalıyor yatağa koyunca uyanıyor ağlıyor kucağıma alıyorum sakinleşiyor tekrar yatırıyorum yine ağlıyor bsşka yatakta koltukta denedim yine aynı bugun sadece yıkadım 1 saat deliksiz uyudu sonra yine aynı bende uyuyamıyorum böyle olunca emzikte veriyorum ne yapabilirim gerçekten yardım edenimde yok inanılmaz uykusuzum