Selam kızlar kızım 16 aylık olacak babasına çok tepkili anlamıyorum neden görünce ağlar kaçar eşim bana dokunsa hemen bağırır sonra alışır ama tek kalabilirler ama ilk gördüğünde çoook tepki veriyor ağlıyor kaçıyor. Yanına gitse bağırıyor. Eşim çok ilgilidir oyun oynar kitap okur pazar sabahları birlikte markete gezmeye giderler sesini bile yükseltmez anlamıyorum neden böyle nasıl aşabiliriz bunu yaşayan var mı ?