merhabalar 10 aylık oğlum var ve üç ay önce viral bir enfeksiyon geçirdiği için ateşlenmişti bizde hastane aciline başvurmuştuk orda tüm tahlillere bakılmıştı ve ck 498 çıkmıştı bizim çocuk doktoru iki ay sonra tekrar bir ck değeri görelim dedi ve kan aldırdık. iki ay sonrasında değer 848 ck değeri çıktı tabi bu bizi çok endişelendirdi ve üzüldük.bu tarz bir şeyler yaşayan varmı ne yapmamız lazım çok korkuyorum.kan alınırken çocuk kendini çok sıktı ve kan alma gereken daha uzun ve zahmetli geçti.buda bir etken midir bilemedim.bu arada çocuk yine bir viral enfeksiyon geçiriyormuş .buda etken olur mu bilemedim.endişeliyim bu tarz bir şey yaşayan var mı lütfen cevap verin.teşekürler…