28Fatos28 Kızlar bugün 22 günlük olduk sezaryen ile doğum yaptım ama göbeğim olduğu gibi duruyor hala ne zaman düzelecek bu sizce ? Korse giymeye yeni başladım ama başka öneriniz var mı ?
Dolores 28Fatos28 tek çözüm boğazımızı tutmak hamur ve şeker yememek :) bebeğim 3 yaşına yaklaştı o göbek hala biraz var. Siz daha çok yeni annesiniz acele etmeyin korse olayını da doktorunuza sorun
aycoregim Benim doktorum korseyi hemen onermiyoruz bir ay sonra olabilir demisti. Sal gibi biseyle hafif sarsak olur mu deyince cok hafif sarabilirsin demisti
28Fatos28 Ben kendi doktoruma sordum artık korse giyebilirsin bişey olmaz dedi çok yemek yemiyorum zaten çok da kilolu değilim 50 kiloyum ama göbek tuhaf bir şekilde çok şiş umarım zamanla iner 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️