Kk41 Cilekbiskuvi anestol ve hametanı sarı olan karıştırıp o bölgeye sürüyorduk bi süre sürdük sonrasında geçti . Bide kabız olmaması lazım
Kbrrrr_58 Cilekbiskuvi günde 3 defa 15 dk ılık suya otturuyodum birde doktor krem vermişti onu kullandım suya oturmak çok faydalı
TulayGeriDon Cilekbiskuvi 25 günde geçti. Hametan pomad ve madecassol pomad. Her bez açışta içe doğru sürdüm. Hatta çatlak geçtikten sonra gaz kaka sorunumuz neredeyse bitti
svncgldgn Cilekbiskuvi 5 buçuk aylık bizde de var ama biz farketmek alerji doktoru farketti hamezinç hameten anestol ve Fito krmw kullanıyoruz. Sabah akşam fitonve anestol öğlen hamezinç süüryoruz ve sıcak suya oturtuyoruz
Cilekbiskuvi svncgldgn Suyu kaynatıp ilitiyor musunuz yoksa direk banyo suyu mu kullaniyorsunuz? Bizde kaynamış ilimis suya dedi de doktor.
motherisbackk Cilekbiskuvi 1 ayda geçti. Hamazinc anestol fito(yanlış yazmadıysam) kullandık ılık suya oturttuk her gün. Birde kabız olmamasına özen gösterdim dulcosoft verdim düzenli
Kbrrrr_58 Cilekbiskuvi ben kabız olmaması içinde Hindistan cevizi yağı beyaz olan sabah akşam bi tatlı kaşığı hem kakasını rahat yapıyor hemde çatlak olmuyor
svncgldgn Cilekbiskuvi bize hiç öyle detay vermedi bende direkt banyo suyuna oturtuyordum, sizin doktorun dediğini de deneyeyim belki bir farkı olur daha iyi gelebilir
kuzuanasi Anestol ve hamazinc sürüyorum günde üç kere. Islak mendli bıraktım. Birde (ısıtıp asidini aldığım) zeytinyağı sürüyorum her alt değiştirmede bu gün 25. Gün küçülmüş gibi geldi Allah tüm bebişlere şifa versin
Cilekbiskuvi kuzuanasi Islak mendili bırakmak mi gerekiyormus onu kullanmaya devam ediyordum dikkat ederm. Zeytinyağını da deneyeceğim teşekkür ederim.
kuzuanasi Cilekbiskuvi Cilekbiskuvi evet doktor çişini bile yapsa yıka dedi havalar soğuduğu için pamukla siliyorum artık ıslak mendiller çekmecede bekliyor