Kızlar bebeğim 4 aylık oluyor yarın. Doğduğundan beri çok sakin, ara ara mızmızlıkları olurdu, kaka sorunu hariç beni hiç yormadı diyebilirim 🧿 ama bugün inanılmaz zor geçti, sabah 7 de başladı bu saate kadar asla uyumadı, karnı tok, gaz problemi yok, kakasını yaptı. Sürekli ağlama modunda, kucağıma alıyorum uyumak istiyor, yatıyorum yatar yatmaz avazı çıktığı kadar bağıra bağıra ağlıyor. Şaştım kaldım. Atak dönemi mi oluyor bu aylarda. Çok üzüldüm. Canını acıtan bişey mi var acaba diyorum ama fiziken oda mümkün değil, 4 aylık bebeği olanlar sizde durumlar nasıl.