İyi geceler arkadaşlar benim kafam biraz dağınık 3 aydır ayrı olduğum eşimden dolayı kiminiz biliyordur neyse annem gitmiş bana sormadan bu isimde bir hap almış İnternete baktım yok mutluluk yok antidepresan falan yazıyor anneme kızdım ilacı bana içermektedir için diretti. Eşim bana gel yanıma evinin hanımı ol evine sahip çık diyor ailelerin karıştığı problemimiz vardı onun babası bnm annem die die aylardır ayrıyız o şimdi kira da ev tuttu ama ben 1 2 kere gittim evi gördüm öğrenci evi ha evi küçümsemiyorum bütçesine göre düzenledi etti neyse ben gidemiyorum şu göğüs kafesimin orta yerine sanki böyle yukarıdan aşağı düşerken bir adrenalin salgılanır ya öyle bir his oturdu eşimin yanına gidemiyorum herkes nasıl yapıyor diyorum öyle evli çiftleri mutlu mesut görüyorum ama karar bana gelince 5 önce tamam desem kalkıp valiz hazırlamaya o göğsümde ki şey el vermiyor mahvoluyorum sürekli ağlama krizine giriyorum hep ağlamak istiyorum. Eşime de söyledim kendini nasıl ve nezaman iyi hissedersen o zaman gelir alırım ara diyor ama hepsi bu ağlıyorum ağlama karşımda diyor kafam çok bozuldu artık çocuğa da bakamıyorum doğru dürüst oda 2 yaşında ilgi istiyor yavrum çok üzülüyorum aranızda bu hapı içip kendini toparlayan oldumu ne yapabilirim aile danışmanına da başvurdum oda işe gir çocuğu kreşe ver diyor ben çocuk annesini özler ister diyorum ama biliyorum çocuğun da akrana ihtiyacı var