Crnpyrz Gece kaç kere besliyorsunuz bebişleri. Birde mama markası ? Aptamil ve bebelac hariç 10 aylık
aysegul_my Crnpyrz kızim 11 aylik olucak bi kaç güne biz sma kullaniyoruz 10 gündür gece mama vermiorum ondan öncesi uyanip cok ağlarsa uykuya kolay geçsin die veriyodum gece bazen 1 bazen 2 kez onun uyanmasina bağliydi simdi su veriyorum
Crnpyrz aysegul_my benimki de sürekli uyanmaya başladı emziriyorum ama geceleri aç olduğunu düşünmeye başladım mamaya başlayacağım o yüzden.sma yı deneyeceğim teşekkürler
kare Crnpyrz bende gece emzirirken saat başı kalkıyordu gece emzirmeyi bıraktım sadece gündüz emziriyorum gece mama veriyorum