Kızlar kızımın 17 Ekim’de doğum günü var her yıl kaynanamlarda kutluyoruz ve her yıl benden onlarla beraber kutlamami bekliyorlar ben bir kerede olsun evimde huzurla kutlamadim şimdiden kızıma doğum günün yaklaştı.soyle böyle demeye başladılar 5 yildir beraber kutluyoruz ben artık ayrı kutlamak istiyorum eşim musade etmiyor beni kendi halime koymuyor siz olsanız napardiniz