gl99 Hanimlar bebeğim 11 günlük ve burun tıkanıklığı var nefes alıp vermekte zorlaniyor .serum fizyolojik kullanmayı dusunuyorum ama şırıngaya ne kadar koymaliyim ve bebeğimin her bir burnuna ne kadar akıtmaliyim. Ne yapmam lazım.
sallyt gl99 kucağınızda baş aşağı olucak şekilde hafif boynundan elinizle destekleyin çok tazyikli sıkmayın cc’si çok önemki değil önce az az deneyin yetmezse arttırırsınız
bhrbrc gl99 şırıngayla sıkmayın daha çok küçük tek kullanımlık flakonlarda serum fizyolojikler var 2şer damla sıkın rahatlatır.