Ben nev anadolu hastanesinde Murat Kadıoğlu’na gitmiştim. Benim için pozitif enerji daha önemliydi ayrıca işinde de çok donanımlı. Cana yakın, sizi sakinleştiriyor her zaman, her sorunuza ayrıntılı cevap veriyor. Yine hamile kalsam yine onu tercih ederdim. Tavsiye ederim.