Rabiiul kados çalışıyorsanız e devlette iban kayıtlıysa hesabınıza yatar iban kayıtlı değilse ptt ye çalışmıyorsanız eşiniz çalışıyorsa eşinize yatar 800 küsür civarı tek seferlik
kados Rabiiul bız gittik SGK ya sorduk dedilerki ben çalışmıyorum eşim jandarmada çalisiyor memur olduğu için başvuru yapamazsiniz
Rabiiul kados memur ise farklı olabilir onu bilmiyorum. Ben çalışıyordum ibanım e devlete kayıtlı direk hesabıma yattı ptt gitmedim demekki memurlar alamıyor 🤷🏼♀️ ptt sorun isterseniz eşinizin adına