A25aa95 mutlu oldugunuz herhangi bir seye iiyi bi yorum yapmaz, icten sevinmez. Ornegin hayrli olsun, gule gule kullan, cok guzelmis cok begendim vs vs demez. Hep bi eksik bulur. Ornegin bi dolap aldiniz, ayy cok pahaliymis veya tam tersi hmm cok ucuzmus yaa(dandik manasinda) der. Saglama benzemiyor, rengi cok koyu falan filan iste yaa uzar gider 😂 begendim cumlesi haric, olumsuz eksik ne varsa soyler iste ozetle 😂😂