Selam kızlar, bebeğim doğduğu 2. Günden beri meme artı mama şeklinde ilerliyoruz. Sarılıktı ve sütüm gelmiyordu ilk günler ondan dolayı başladık. Sonra sütümü sağarak arttırdım ama emzirme seanslarımız çok uzun sürüyor ve bıraksam tüm gün memede duracak. Emdikten sonra da en fazla yarım saat uyuyor ve aranıyor.deneme yanılma yöntemi ile keşfettim ki üstüne mama yiyince uyuyor sadece ve sütümü sağıp verdiğimde uyuyor.emerken mememi sıkıyorum bakıyorum süt geliyor taşarcasına değil ama en azından sütüm artınca mamayı bitirmemesini beklerim artık. Şimdi sütümü sağınca ortalama 70 ml geliyor ikisinden. Sadece mama içtiğinde 90ml içiyor. Emzirdikten sonra da durum aynı yani şöyle 15 20dk emzirip doyduğunu göremedim bi. 1 buçuk aylık bu arada kızım. Tavsiye edeceğiniz bir yöntem vs var mıdır veya sütümü nasıl arttırabilirim? Bu arada emzik de veriyorum emdikten sonra ama bir süre emip atıyor ve ağlamaya başlıyor. Uzun oldu kusura bakmayın.