Kızlar 2 ay 5 günlük kızım. Son zamanlarda 10 dakika emiyor sonra savaşıyor cekistiriyor ağzından çıkarıp ağlamaya başlıyor ama emmek istiyor çünkü memeyi almada bir sorunu yok. Zaten silikon ucla emziriyorum. O ilk süt tazyikli geliyor biliyorum bunu . Ama neden savasiyor anlamıyorum. Bebekler 2. Aydan sonra son süte 5 10 dakikada ulaşabiliyor muş endişeleniyorum ulasamiyorsa diye.