Cnnt_yldrm doğum yapalı 1.5 yıl oldu.Doğumdan 1 ay sonrasında karın gitdi neredeyse hamilelikten öncede göbeğim yokdu.
şimdi 1.5 yildir doöum yapalı 0 çatlak ve sarkma asla doöum yapan birinin göbeği gibi değil.Normal doğum yapdəm bu arada.
Boy 171 kilo 55)Yani zamanla geçiyor ben spor falan yapmadım açıkcası kendiliğinden eski halime döndüm