Bebeğim 13 aylik we son Bir kaç gündür yatırdıktan yarım saat sonra ağlaya ağlaya çığlık çığlığa uyanıyor ne süt ne su ne kucak hiç bisey fayda etmiyor bir şekil uyuyor ama bu sabah kadar 5 6 defa devam ediyor gün içi de aşırı huysuz hep ağlıyor ağlayarak biseyler istiyor normal olduğunu soylein Bi kaç güne geçer diyin lütfen dayanamıyorum artık gerçekten çok zor