Defneannesi_ Ay 9 günlüğüz gazlı bir bebek o yüzden hep sallayarak yada kucakta uyutuyorum. Uyku eğitimi vermek istiyorum bir kaç ay daha geçince. Bugün uykusu geldi sallamak için aldım ayağıma koydum yatağa uyku arkadaşını koydum yanına hiç sallamadan uyudu 🙏🏻bu bir kerelik böyle oldu bence çok uykusu gelmişti galiba . Ama çok sevindim 🙈