Koltuk altından ölçmeniz daha sağlıklı olur. Ama elleri ve ayakları buz gibiyse ateşi yükselecek demektir. Calpolden sonra düşmediyse hastaneye gitmenizi öneririm. Bize sağlık ocağındaki ebe böyle söylemişti. Kendinizi de korkutmayın. 3 ay altındaki bebeklerde ateş istenen bir durum değildir doktor görmeli. Benim de bebeğim 2 aylıkken ateşlenmişti. Aşıdan olan ateş genelde calpolden sonra düşer diye biliyorum