Metosunanneesi çok güzel , maşallah 🧿 aynı hissiyatı bende yaşadım , emzirme danışmanı çağırmıştım eve sütüm azaldı diye 🤭 zaman geçtikçe göğüsler alışıyor , o yüzden öyle düşünüyoruz ama iyi ki de alışıyor. İlk zamanlar şişip ağrıması , akması çok sıkıntı. Sürekli böyle olursa çok canım acır , kıyafet durmaz üstümde diyordum meğersem normaline dönüyormuş sonra. Kilo alımı yerindeyse de mamayı da azaltıp sonrasında kesebilirsiniz. Çünkü sizi ne kadar emerse sütünüzde o kadar olur.