Ay hayatımın en kötü zamanıydı çocuğuma verdikleri damla çocuğuma dokunmustu kakasından kan gelmişti o kadar çok korkmuştum ki içlerindeki maddeler zararlıymış hemen doktoruma gittim sağolsun başka damla verdi sağlık ocağına aşılar dışında asla gitmem o günden beri bende kötü etki bıraktı