mombabyy büyük ihtimal doğum şeklini almış baş aşağı o yüzden size baskı yapıyor ayaklarıyla üstten tekmeliyor başı aşağıda olduğu için fırlayacak gibi hissediyorsunuz bende 28.haftada öyle hissettim göğüs kafesi ağrısı ve alttan çıkacak gibi baskı hissediyordum kontrole bir gittim bebeğin doğum pozisyonunu almıştı hiç değişmedi de doğuma kadar hissettim öyle 39+0 da doğdu