Mygirlmybaby Kızlar 2 buçuk yaşında ki kızım sabah 10 da kalktığıyla duruyordu. Öğlen uykusu yapmadı. Akşam da 8.30 da ben namaz kılarken elma yerken uyudu. Benim neden vicdanım sızlıyor. Sizde durumlar nasıl?
Akaymom Mygirlmybaby çok geç uyanmış sabah zaten biz 9da uyansak öğle uykusu yapmaz akşam da erken uyur 3 yaşında oğlum neden vicdan yaptınız ki ☺️
yemreninannesi Mygirlmybaby benım oğlum da 10 kalkıyor ben yatıramıyorum uyuyup kalsa seviniyorum 😅😅😅
Mygirlmybaby Akaymom hamileyim ve midem çok ağrıyordu yani dün çok güzel ilgilenmiştim ama bugün pek ilgilenemedim e öyle de uyudu kaldı. İşte ne biliyim vicdanım sızladı
Akaymom Mygirlmybaby olsun sabah uyanınca ilgilenirsiniz kendinizi iyi hissederseniz 🌸 uyusun da dinlensin sizde dinlenmiş olursunuz.