Ya kızlar 2 tane abiye sipariş verdim wp üzerinden Salı günü geri çarşamba yazdım kargoya verdik dediler ben dedim bana mesaj gelmedi hangi kargoya verildi dedim PTT dedi geri bu gün gelir dedim bu gün de mesaj gelmedi geri mesaj attım ürün şubede size çıkarılmak üzere yazmış ve kargoyla yola Çıkınca mesaj gelecek yazmış anlayamadım bende sizce hemen kargoya verilince mesaj gelmez mi bana