Merhaba oğlum 3.5 yaşında 2 haftadır kreşe gidiyoruz , ama son 2 gündür gitmek istemiyor , konuştuğumda sebebini söylemiyor beni oraya götürme diyor, ağlıyor öğretmeni girince gayet güzel oyun oynuyor diyor etkinliklere de katılıyor ama girerken bu sabah ağlama krizleri geçirdik sımdı uyuturken yine başladı ağlamaya gitmicem diye … çalışan anne değilim , 1.5 yaşında bir bebeğim var yetemediğim için sosyalleşmesini istediğim için kreşe verdim ama gitmek istemiyor napabilirim?