yaseminoztr Bebegim 2 aylık günde 1 kere 5 damla veriyorum kolik eczaneden aldık ertesi gunu uyku yapiyor bu normal mi acaba
Hayris yaseminoztr çok normal o kadar çok kullandıkki gördükçe bi tuhaf oluyorum bu damlayı hatta duydukça🫣
suheyla92 yaseminoztr ben bebegim küçükken cok kullandim uyku yapmadi. Minik bebisler zaten cok uyur size oyle gelmis olabilir mi ya da gazi gidip rahatladigi icin iyi uyuyor olabilir mi?
yaseminoztr huda1903 belkide rahatlatıypr o yuzden uyuyor olabilir mi peki siz gunde kac damla veriyorsunuz acaba
huda1903 yaseminoztr bende 5 damla falan veriyorum evet rahatladığı için zaten uyuyorlar ilaç ekstra uyku yapmaz korkmayın
sinemlily huda1903 bazı yerlerde kabız yapabilir yazmışlar. Böyle bir deneyiminiz oldu mu? Benim bebeğim çok ıkınıyor, o yüzden kullanmaya çekiniyorum.
yaseminoztr Hayris yani sizde de uyku yapti oyle mi ah ahh gaz o kadar zormus ki bebegim susmuyor katila katıla aglıyor cok caresiz kalıyorum
Hayris yaseminoztr kolik olunca çok zor allah yardımcınız olsun hamak almanızı tavsiye ederim birde 🥳
huda1903 sinemlily yok kabız yapmadı sürekli kullanmıyorum da zaten çok huzursuz olduğu zamanlar kullanıyorum
minikkurabiyee yaseminoztr bende kullanmıştım nurse harveys i ama uyku yapmamıştı belki bebeğiniz rahatladığı için uyuyor olabilir
minikkurabiyee yaseminoztr aynen ilk zamanlar gaz çok zor oluyor bizde 3 tane falan gaz damlası değiştirmiştik en iyi gelen nurse harveys olmuştu