Deletedmom_123 Kızlar iş başvurusu yapmam lazım ehliyeti kaybettim çıkartıcam ama asmden sürücü raporu istediler sistem yokmuş 2 gündür alamıyorum böyle bir sıkıntı yaşayan var mı yarın hastanedeki aile hekimine gidicem orda da aynı sıkıntı yaşanır mı