Deletedmom_984 Ben bebeğimden kışa düzgün hazırlık yapamadım sadece domates rendesi koyabildim🥲 Bugün pazara gittim kornişon kilosu 60-65₺ ydi çok pahalı geldi almadım turşuluk. Sizin oralarda ne kadar
tmtalya Deletedmom_984 ben 15 kg domatesten sos,menemenlik, 8 kg jalapeno, 6 kg da kornişon kurdum. Hazır turşu sevmiyorum ve aşırı turşu seviyorum. Buzluğa fasulye, börülce,barbunya,bezelye ve vişne mi de doldurdum 6-7 şer kg kışa bomba gibi hazırım 🤣
Golf Deletedmom_984 bizim burda 55 ti en miniği ben de.kurdum kornison ama yarın fırsatım olursa gene kurucam çerez gibi gidiyor kışın
imaddesi Deletedmom_984 haha bende sadece domates koydum buzluğa birde çiğden mısır attım o kadar🤭😂 turşuyu hazır alıp yiyeceğim artık. Kuru ve köz patlıcan biber yemeyeceğiz bu sene😁😅
Golf Marianne tursu kurmak çok basit aslında dışarıdan olanlarda limon tuzu ve koruyucu olabiliyor bana sadece sarımsak soymak ve suda bekletin yıka vs zor geliyor ama işte zahmete de değiyor
annediyebiri tmtalya jalapeno yu nasıl kurdunuz acaba ben hazır aldım yedim çok beğendim hemen bitiyor en iyisi kendim kurayım dedim
Tatlican Deletedmom_984 Ben 50 tl den almistim simdide 3kilo aldim kilosu 65 ama hazir tursu hem daha pahali hem sagliksiz
Deletedmom_984 Tatlican uygunmuş 50 lik olanlar kocaman kocamandı salataya doğradıklarımız gibiydi almadım ben de 😂 düşerse alıcam
Tatlican Golf Amin benim daha yapacağım tursular var biri arnavut biberi aci oluyor ici ayklanip 15 dk firinda tutup sicak seklde kavanoza konuyor Biride salcalik bibere beyaz lahana dolduruluyor
Golf 123aa herkesin bildiği tarifi yapıyorum aslında kaynar suyla olan. 1 lt cam kavanoza 1 cay bardağı sirke 1 yemek kaşığı kaya tuzu 1 tatlı kaşığı şeker istediğiniz kadar sarımsak. Üzerine kaynar suyu ekleyip kapatıyorum. Hep yeni kapak kullaniyorum bir de.
Busemertt Deletedmom_984 ben de çok severim çocuklar da çok severler turşuyu bol bol kurdum (güzel olmuştur inşallah 🙃) gel gelelim eşim pek sevmez ister istemez de kokuyor yemeyene o yüzden kana kana yiyemiyorum🥹