melekserhat Merhaba arkadaşlar Bebeğim 1 haftalık oldu. Bugün 4. Duşunu aldırdık. Az önce farkettim kucağıma alınca göğsü sertleşmiş. Büyümesi normal diyorlarda sertleşmede öyle mi? Normal mi bu yaşayan var mı?
Elizabeth72 melekserhat aslında benim bildiğim bebeklerinizin göğsünü ufalayın diyorlar çünkü süt birikiyormuş
badezerya melekserhat bizde de oldu hata kizimin göğsünden sut geliyordu doktorum elemeyin kendisi geçer demişti ve gecti
Efnans_Mom melekserhat ellemeyin ve sakın sıkmayın iltihap kapıyormuş sıkınca. Üzerinden hafif hafif masaj yapın boşluk buldukça.. Çok normal annesi geçecek zamanla 😊
Dogacelik melekserhat hiç ellenmemesi gerekiyor. Annesütünden geçen hormonlar yapıyor zamanla geçiyor.
aryabebek473_ O bebeğe çok acı veriyor hergğn masaj yapın ben ilk günden masaj yaptım birkaç güne geçti
melekserhat aryabebek473_ bakındım birazda masajda yapmayın diyorlar birde elleyince çocuk canı yanıyor gibi irkiliyor
Ay23- melekserhat hiç ellemeyin iltihap kaptırırsınız Allah korusun müdahaleyle boşaltıyorlar sonra hastanede. Çok şişlik devam ederse doktora götürün
Deletedmom_117 melekserhat emdiği süt birikiyo derler her emmeden sonra Ufak ufak ucuna masaj yaparsanız Rahatsız etmez