Helly007 Selam güzel anneler 2,5 aylık oğlum var ve sünnet ettirmek istiyorum ama özeller biraz pahalı.Devlet Hastanesi'nde yaptırmak istiyorum fakat herhangi bi sorun varsa yapıyorlar diyorlar.İst yaşıyorum uygun ücretli ve güvenilir bı yer arıyorum?
Sblsrgnsn Helly007 herhangi bi sorun varsa yapiyorlar derken ne demek istediniz anlamadim? Ben devlette yaptirdim herhangi bi sorunuda yoktu gayette memnun kaldim istanbulds degilim o yuzden hastane tabaiyesi veremem ama devlette de ayni seyi yapiyorlar ozelde de cocuk cerrahina gittik gun verdi 5 dkda yapti bitti gayette memnun kaldim ben mardin gibi doktor sikintisi olan bir ilde yaptirdim istanbulda hayli hayli devlette guzel bir doktor bulursunuz tercih size kalmis tabi ama devlette herhangi bi sikinti olamdan yapiyorlar
canimoglum53 Helly007 45gun ustu bebekleri devlet yapiyor. Bana numunede oyle denildi. Bende gunumuz dolsun randevu alicam direk
kularabia Helly007 canim bende bugun gittim sunnet icin sisli etfal cayir basi ekbina sariyerde yeni yapildi cok harika bi hastane benim bebegim 3.5 aylik cogu devlet hastanesi uyutarak yapiyormus 6.ay dan oncede narkoz verilmiyomus oyuzden uaptirmicam orda bende yeni hastane ariyorum.Lokal anestezi ile yapan devlet hastanesi varsa bilinen avrupa yakasinda tavsiyelerinizi bekliyorum
Helly007 kularabia maalesef bende bulamadım henüz bir hastane özeller olmuş 1000 TL kontrol sünnet derken bu kadar parayı buluyor ne yapcaz bilmiyorum 😣