Ben Dr Osman gönülal a çok güveniyorum severek takip ediyorum..bir defa bu soru sorulmuştu..o da dedi ki 12 ay anne sütü önemli ama sonrasında anneye kalmış bir karar isterse sütten kesebilir kimseye açıklama yapmak zorunda değildir.. çünkü çocuk alacağı faydanin çoğunu almış oluyor.. şahsen ben 14 aylık olmadan daha kestim. O bahsettiğiniz hırçınlık yüzde 80 gitti. Şuan diş çıkardığı için bazı geceler zorluyor ama genel olarak uyumayı da öğrendi..gece su içmeye uyanıyor bazen ,emzik veriyorum uyuyor. Şuan 17 aylık