Kbrbydk inci33 ben 9750 olanı kullanıyorum süpürgenin toz haznesinin önündeki filtreyi bir kontrol eder misin ters takiliysa çekimi etkiliyor
Nikita inci33 ben de phillips kullanıyorum. Halının annesinin gözleri yaşarıyor ama hiç halı kalkmıyor. Kalksa süpüremez sinir olurdum. Süpürmeden önce hazneye bakın, bir de süpürdükten sonra bakın. İyi ki almışım dersiniz.
Sedoscum inci33 ben kullanıyorum bir senedir çok güzel çekiyor üretim hatası olabilirsiniz her gün supurmeme rağmen çok güzel yapışıyor haliya
Kbrbydk Kbrbydk birde süpürgenin üstünde emiş gücü ayarlama yerini + işaretine basarak en yükseğe getirin
Kbrbydk inci33 evet yapışıyor kaldiriyor. Bir buçuk senedir kullanıyorum çok memnunum. Başka bir sorunu mu var acaba ya
efeannesiii Canim 50ile 49arasindaki fark ne acaba çok fiyat farkı var bide .Turbo başlıksız zor oluyor sanırım ayrı alıp kullanabilir miyim 49u alsam
GezginPaNDa İyi süpürge hali kaldırır anlayışı bence yanlış. İyi süpürge İyi çeker ama kol yormaz. Dyson kullanıyorum hiç hali kaldırmıyor. Ama çok güzel çekiyor
efeannesiii Sedoscum canim bu yazan modelimi kullanıyorsun acaba turbo başlık yokmuş içinde zor oluyormu bebde almak istiyorum