Zamnsz bdablan tabiki cok daha iyi emzik parmak zaman icinde sekil degistiriyor cevremde var oyle. Emzikte cok aliskanlik etmemesi gerek oda dis yapisini bozar genellikle uyku oncesine alistirin birde uyku arkadasida cok iyi oluyir besikten hic cikarmayin o arkadasi uyku vaktinde sadece gosterin uykuya gecisi kolay olur
Hulya0129 bdablan valla 8 yaşına kadar parmak emdim 😅 iki bebeğim var belli aralıklarla parmak emdiler bıraktılar emzik tutturamadim
theyikik bdablan benim kuzenim 6 yaşında hala parmak emiyor, parmağında şekil bozukluğu var. Bundan çok korktuğumdan emzik tutturdum kızıma artık sadece uykuya geçişlerde veriyorum. Çünkü emzik bi şekilde bıraktırılıyor ama parmağı bıraktırmak çok zor.
bdablan theyikik benim yeğenimde aynı şekilde 5 yaşında paramağını emiyor ve unutturamıyoruz.. oğlum 2.5 aylık ve ellerini keşif döneminde olduğu için bu emme devam ederse diye korkuyorum bende şu an emzik tutturmaya çalışıyorum