İyi akşamlar arkadaşlar kızımda(3,5 yaş) cumartesi sabahı kusarak başladı bu salgın, su bile içse kusuyordu defalarca hastaneye gittik damaryolu bulup serum takamadılar. İlk dört gün aşırı kötüydü ishalde eklendi ishal çok olmadı ama kusma mahvetti bizi. Son iki üç gündür gündüzleri iyi ama geceleri kusarak uyanıyor 😔İştah sıfır. Kaka ve kan testi crp normal çıktı. Anlamadım bu ne norovirüs salgını galiba 😭Böyle olup iyileşenler kaç günde iyileştiniz 🙏Bulantı önleyici ve probiyotik kullanıyoruz bunun dışında başka ilaç kullanan oldu mu? Cevaplarsanız sevinirim 🙏