Kubra31 Arkadaşlar bebeğim 12 aylik banyodan sonra veya disari ciktigimizda karni sisiyo surekli gazi oluyo gece uykusu hala duzene girmedi 2 saatte bir uyaniyo. Doktora goturdum tum tahliller testler yapildi hersey normal dendi. Bu durumu yasayan varmi
Agg0207 Kubra31 alerjik gazı olabilir bir besine alerjisi varmı 12 aylıl bebekte artık okadar gaz problemi olmaması gerek
Kubra31 Agg0207 yok denedim ama oyle bi alerjisi de yok. Sogukta oluyo genelde doktorlarda bisey anlamiyo