Zlm içeriği temiz değil falan dediler dedim ama doktor önerdi, maaşlardan vs konuşuyorduk o sırada işte bebeklerimiz neredeyse aptamile kadar düşecek falan dediler anlamadım aptamilden de uygun fiyatlı mamalar var aptamil de bedava değil ki bir de doktorum direk aptamil başlayalım dediği için onu aldım başka önerseydş onu alırdım