Orenda_ hahaha ben resim atınca görümcem karşılık olarak emoji atardı beğenmeye gerek kalmazdı ya da o birşey atardı ben emoji sallardım konuşmasakta emojilerle anlaşabiliyorduk 😂 arkadaşlarımla da şifrem mesela müsait misin diye emoji gönderirlerdi 😂😂