3 buçuk aydan 5.aya kadar 4.ay atağıyla uğraştık ama öyle böyle değil hayatımın en zor günleriydi son 1 aydır rahatız derken 6.aya bir girişimiz oldu delirmek üzereyim özellikle bugün.Şuan bile ellerim titreyerek yazıyorum sabah 7 buçukta uyandı tam 12 saattir sadece 2 saat uyudu.Uykusuzluktan ağlamaktan bayılmak üzere ama yok denemediğim şey kalmadı uyumuyor mama reddi de cabası.Sabah belki diş ağrısı falan vardır diye çok az calpol verdim 4.ayda da öyle yapıyordum biraz sakinleşiyordu yok bugün hiçbir şey işe yaramadı en son allahım ya bugün bana sabır ver ya canımı al diye dua ederken buldum kendimi.Eşimin annesini aradım evlerimiz yakın 2 dakika içinde geldi ya bize gir uyut yada biraz sakinleştir eşim işten gelirken alsın dedim başka türlü baş edemeyecektim çünkü.Gerçekten her geçen gün hayatımın en zor günü bugündü diyerek uyuyorum bu hep böyle mi devam edecek anlamıyorum🥲🥲