Arkadaşlar o kadar bunaldimm kiii
5 yaşında kızım ayda bir hasta oluyor öksürük uyutmuyor durdurmuyor boğuluyor öksürükten
Hep başa sarıyorum
Alerji hapı öksürük şurubu soğuk algınlığı ilacı kullanıyorum bana mısın demiyor geçiyor ayda bir tekrarliyor
Doktorlar bı sıkıntı yok çocukta diyor anlayamadım çocuk mahvoluyor bende mahvoluyorumm